رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: اختتامیه اردوی جهادی مشترک کمیته سلامت دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق سیل زده آق قلا برگزار شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری اظهار کرد: حدود 50 تیم پزشکی به همراه پرستاران و دستیاران و مسئولین حمل و نقل و اجرایی به مدت سه روز، روزانه در نقاط سیل زده استان اعزام شده و خدمت رسانی داشتند.

وی بیان کرد: در تیم جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی روزانه سه گروه مجزا شامل 2 پزشک و 5 پرستار در سه نقطه مختلف گمیشان مستقر و به ارائه خدمات پزشکی پرداختند.

طاهری گفت: طی این مدت مجموعا حدود 1500 نفر معاینه شدند و داروهای لازم نیز به صورت رایگان به بیماران اهداء شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: تیم دامپزشکی کاروان سلامت در اقدامی خودجوش و خداپسندانه با مراجعه خانه به خانه و با هماهنگی اداره دامپزشکی، بیش از 150 راس دام را معاینه و توصیه های لازم را ارائه دادند.

دکتر محمدعلی نودهی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گمیشان نیز در این خصوص گفت: کاروان جهادی سلامت در شهرستان گمیشان در روز پایانی و اختتامیه به ارائه خدمات پزشکی، دامپزشکی و دندانپزشکی پرداختند که در این رابطه خدماتی از قبیل معاینه، ترمیم و کشیدن دندان انجام گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در کنار تیم پزشکان عمومی و دندان پزشک، یک نفر متخصص زنان نیز حضور داشت که به معالجه بانوان منطقه پرداختند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.