علی آقامحمدی صبح امروز سه شنبه در سرکشی از روستای سیل زده چن سبیلی آق قلا اظهار داشت: اقدامات و نوآوری های انجام  شده در گلستان سبب شد تا روند بازسازی این مناطق نسبت به سایر مناطق مشهود تر باشد.

وی گفت: علاوه بر اقدامات عمرانی، ضرورت دارد تا اقدامات امید آفرین در منطقه استمرار داشته و در کنار ساخت و سازها به اشتغال و آینده مردم منطقه هم توجه شود.

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری افزود: اقدامات صورت گرفته در مناطق آسیب دیده از سیل گلستان رو به بهبود است اما باید تلاش شود واحدهای مسکونی خسارت‌دیده تا هفته دولت و ساخت خانه های تخریب شده تا پایان سال به اتمام برسد.

آقامحمدی به اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده گلستانی اشاره کرد و گفت: به رغم خسارت سیل به اراضی کشاورزی، انجام کشت دوم در این مناطق فراموش نشده و کشاورزان در حال تلاش برای نقش آفرینی در امنیت غذایی کشور هستند که با اختصاص این تسهیلات، امیدواریم بخش های از خسارت این کشاورزان ناشی از نابودی محصولات در سیل جبران شود.

اعضای منتخب کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور به همراه آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز وارد گلستان شده و از برخی روستاهای سیل‌زده در شهرستان آق‌قلا و روند بازسازی و بهسازی این مناطق دیدن کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.