آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز اظهار داشت: در حال حاضر حرمین شریفین در اختیار عده ای است که در خلاف مصالح امت های اسلامی حرکت می کند و تحرکات آنها موجب تفرقه بین کشورهای اسلامی است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به برخی اظهارنظرها در خصوص علت عدم ارتباط دو کشور ایران و عربستان اشاره کرد و گفت: علت اصلی قطع این ارتباط در مبانی فکری و اندیشه متفاوت دو کشور است در حالی که عقاید و اساس جمهوری اسلامی ایران برآمده از اسلام و الگو گرفته شده از سیره پیامبر و بزرگان دین است، مبانی فکری حاکم بر عربستان منشای غیر از اسلام دارد .

امام جمعه گرگان افزود: موضوع دومی که سازش بین عربستان و ایران را ناممکن کرده، سازش پذیری عربستان در برابر استکبار جهانی است در حالی که ما به دنبال مقاومت امت اسلام در برابر جهان کفر و استبداد هستیم.

آیت الله نورمفیدی گفت: قبیله حاکم بر عربستان در پی سازش و مصالحه با اسرائیل و آمریکا هستند در حالیکه مقاومت در برابر جهانی کفر و استبداد برگرفته از آیات و متن قرآن است.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: هر چند در ایام حج با کشور عربستان روابط برقرار می کنیم اما این موضوع فقط مربوط به زمان حج است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.