به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، علی اصغر بیانی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران بایستی مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های جامعه را صادقانه، متعهدانه و با امانت داری اطلاع رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان بوسیله طالبان به نماد جهل و تاریکی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده، فرصتی است تا از تلاش های مستمر و صادقانه فعالان رسانه قدردانی کنیم.

فرماندار کلاله تصریح کرد: زحمات شبانه روزی و خالصانه خبرنگاران در انعکاس خدمات نظام، فعالیت های دولت تدبیر و امید و بررسی و تحلیل مسائل و مشکلات مردم قابل تقدیر است. 

بیانی به خسار ات سیل فروردین ماه سالجاری در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: با وجود مسائل و مشکلات سیل، تحریم ها و مشکلات اقتصادی، بودجه عمرانی کلاله نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی اظهارداشت: بر اساس بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته، افزون بر ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای اجرای پروژه های راه، آب شرب، آبخیزداری، کشاورزی و عمرانی مصوب شد، در حالی که اعتبارات پارسال، ۳۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بود.

فرماندار کلاله به مسائل ومشکلات موجود در بحث نظافت و جمع آوری زباله های تولیدی در سطح شهر کلاله اشاره کرد و گفت : شرکتی که در مناقصه برنده شناخته شده همان شرکت قبلی شهرداری است که از عهده پرداخت حق و حقوق کارگران برنیامده بود و براساس قانون و توافق نامه موجود شهرداری می توانست شرکت مذکور را خلع و با برخورد قانونی نماید که اینکار را انجام نداده است.

وی با بیان اینکه با توجه به مسائل موجود به شهردار توصیه شد که با این شرکت قرارداد منعقد نشود، خاطرنشان کرد: صلاحیت این شرکت در کمیته انطباق تایید نخواهد شد و قرارداد با این شرکت را به صلاح شهر، شهردار و مردم نمی دانیم و در صورت انعقاد قرارداد، شهردار کلاله باید پاسخگوی تبعات احتمالی تصمیم خود باشد.

وی درادامه به نقش فرودگاه کلاله در توسعه اقتصادی شرق گلستان به عنوان فرودگاهی مجهز و آماده بهره برداری در عرصه های ترابری، اقتصادی و آموزشی اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با تجهیز این فرودگاه به منبع سوخت در آینده نزدیک از آن عنوان فرودگاه آموزشی استفاده می شود.

 شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

/۱۸۶۰/۷۴۷۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.