خداقلی بایندری مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی  افزود: در اجرای این طرح نمایندگان فرمانداری، مرکزبهداشت، شهرداری، دامپزشکی، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و انجمن حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان مشارکت دارند.

 وی گفت: روزانه چهار اکیپ، بر چگونگی فعالیت مراکز و فروشندگان پارچه، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، مر اکز تهیه و توزیع موادغذایی، مرکز موقت عرضه دام قربانی و مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی نظارت و بازرسی دارند.

بایندری مقدم همچنین از توزیع کالای ویژه تنظیم بازار خبرداد و گفت: ازآغازاجرای این طرح تاکنون سه هزار و ۵۰۰کیلوگرم قند و ۶۸ تن شکر وارد شهرستان شده و در واحدهای صنفی تعیین شده در شهرهای کلاله و فراغی و۴۰ روستای پرجمعیت در حال توزیع است.

وی ادامه داد: با توجه به بالا رفتن قیمت مرغ و به منظور جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و اجحاف به مصرف کنندگان، با همکاری اتحادیه مرغداران روزانه یک تن مرغ وارد بازارشده وبه قیمت کیلویی۱۲هزار و ۹۰۰ریال از سوی واحدهای منتخب مواد پروتئینی دراختیار شهروندان قرار می گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله اظهارداشت: از آغاز اجرای طرح تشدید نظارت بربازار، ۱۰نفر از متخلفین واحدهای خواربارفروشی، نانوایی و پوشاک به جرم کم فروشی، گرانفروشی، عرضه آرد خارج از شبکه توزیع، عدم رعایت دستورالعمل های صنفی همچنین عدم درج قیمت، از سوی تعزیرات حکومتی به پرداخت ۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.  

وی درادامه با اشاره به فرارسیدن عید قربان و افزایش خریدها و عرضه کالاهای ویژه شب عید، گفت: باتوجه به تثبیت قیمت ها، فعالیت مستمر اکیپ های نظارت وبازرسی، علی رغم تبلیغات مسمومی که از سوی دشمنان و افراد ناآگاه صورت می گیرد، بازار کلاله با آرامش و رونق خاصی فعالیت دارد و مردم بدون هیچ گونه نگرانی به منظور برگزاری باشکوه عید سعید قربان خریدهای خود را انجام می دهند.

شهرستان کلاله با بیش از۱۳۰هزار نفر جمعیت با سه هزار و ۸۴۰ واحد صنفی، توزیعی، تولیدی و خدماتی، در شرق استان گلستان واقع است.

/۱۸۶۰/۷۴۷۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.