عزیز آل هوز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تیم گلستان که مربیگری و سرپرستی آن بر عهده نوشین و لیلی ابراهیمی بود، فاطمه مقصودی در وزن ۹۰+ راست دست و فاطمه سوخته سرایی در  وزن ۷۰+ راست دست رده سنی بزرگسالان صاحب مدال طلا شدند.

وی خاطرنشان کرد: صوفیا عادلی در وزن ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان راست دست و چپ دست و فاطمه سوخته سرایی در وزن ۷۰ کیلوگرم رده سنی امید چپ دست در مجموع به سه مدال نقره دست یافتند.
وی ادامه داد: همچنین فاطمه مقصودی در ۷۰ کیلوگرم چپ دست و فرشته تاجی ۸۰ کیلوگرم راست دست رده سنی بزرگسالان و سیما تاجدار در وزن ۶۰ کیلوگرم رده سنی امید چپ دست صاحب گردن آویز برنز شدند.

آل هوز گفت: تیم های جوانان و امیدهای گلستان این رقابت ها را با کسب مقام سوم تیمی به پایان بردند.

در این دوره از رقابت ها، ۱۴۵ ورزشکار این رشته در قالب ۲۲ تیم از استان های مختلف حضور داشتند که در رده های سنی جوانان ، امید و بزرگسالان و در دو بخش راست دستان و چپ دستان به مدت دو روز در سالن نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

مسئول کمیته مچ اندازی  هیات پرورش اندام و بدنسازی گلستان به رقابت های مچ اندازی مردان کشور که هفته گذشته در شاهرود برگزار شد هم اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها که با حضور ۲۷ تیم و ۴۰۵ ورزشکار راست دست و ۳۰۵ ورزشکار چپ دست برگزار شد، مردان مچ انداز گلستان صاحب ۱۵ طلا، ۱۸ نقره و ۱۸ برنز شدند و در همه رده های سنی عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.