آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان اظهار داشت: این مساله که از سوی اتحادیه اروپا نیز مورد مخالفت قرار گرفته، نشان داد که وزیر خارجه ایران دارای شخصیتی برجسته و آگاه به مسائل است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بعد از سرنگونی پهپاد آمریکا و توقف نفتکش انگلیسی توسط ایرانی ها در خلیج فارس، کشورهایی مانند امارات و عربستان متوجه شدند که آمریکا هم دیگر نمی تواند در قبال دریافت پول، امنیت آنها را تامین کند.
امام جمعه گرگان افزود: به نتیجه نرسیدن برنامه های آمریکا با هزینه هفت تریلیون دلاری، رسیدن نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان از ۱۶ هزار به ۹ هزار نفر، کاهش نیروهای آمریکا در عراق از ترس مقابله با مقاومت عراق، عقب نشینی نیروهای آنان از سوریه و جایگزین کردن ائتلاف داعش در سوریه، نشان از قابل تکیه نبودن آمریکا برای کشورهای حوزه خلیج فارس است.
نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به تمایل وزیر امور خارجه آمریکا برای حضور در ایران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: او باید ابتدا در مورد مسائلی مانند حمایت از تروریست ها که در ابران دست به جنایت زدند، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از صدام در جنگ هشت ساله، ساقط کردن هواپیما ایران در خلیج فارس، جلوگیری از ورود دارو برای بیماران در بستر تحریم ایران، ادعای به صفر رساندن صادرات نفت ایران و مسائلی از این قبیل پاسخگو باشد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) و همچنین تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: جوانان در ازدواج دنبال تجملات و مادی گرایی نباشند، زیرا آنچه باعث زندگی خوب می شود، عشق، محبت، معرفت، شناخت و هماهنگی آنان با یکدیگر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.