به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم استقبال از این بایکن ملی پوش تیم والیبال جوانان کشور ظهر امروز (سه شنبه) در مقابل اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برگزار شد که در آن علاوه بر اعضای شورای اسلامی شهر، معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه، رییس ورزش و جوانان و مدیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان رشته والیبال این شهرستان حضور داشتند.

احسان دانش دوست بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال جوانان کشور در حاشیه مراسم استقبال به خبرنگاران گفت: امسال سطح مسابقات جهانی جوانان بسیار بالا بود و تیم های قدرتمندی از جمله برزیل و ایتالیا در آن حضور داشتند که با تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شدیم.

وی افزود: مسابقات این دوره بسیار سخت بود و دست کمی از مسابقات والیبال بزرگسالان نداشت و از اینکه برای نخستین تلاش مربیان و بازیکنان منجر به کسب مقام قهرمانی جهان و خوشحالی مردم و علاقه مندان به والیبال شد، بسیار خوشحالیم و خدای را شکر می گویم.

به گزارش ایرنا، بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان، از ۲۷ تیر تا ۵ مرداد به میزبانی منامه بحرین برگزار شد و ایران در ۱۹ دوره گذشته فقط یک بار در سال ۲۰۰۷ به جمع چهار تیم برتر راه یافته بود که در آن مسابقات نیز به مدال برنز رسید.

تیم نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ قهرمان مسابقات زیر ۱۹ سال جهان شده بود و بیشتر بازیکنان حاضر در تیم کنونی جوانان، همان ترکیب تیم نوجوانان دو سال قبل هستند که حالا یک قهرمانی جهان دیگر را به کارنامه خود اضافه کردند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و به دلیل اینکه رشته والیبال علاقه مندان زیادی در نزد مردم این دیار بویژه ترکمن ها دارد، علاقه مندان به ورزش به این شهرستان لقب پایتخت والیبال ایران را داده اند و تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به تیم ملی در رده های مختلف سنی راه یافته اند که درحال حاضر فرهاد قائمی از معروفترین آنها است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.