سیدصالح رفعتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سی و ششمین دوره از رقابت‌های ورزشی دانش آموزی کشور در رشته بدمینتون با حضور ۳۰ تیم شامل ۱۵۰ دانش آموز از یکم تا هفتم مرداد به میزبانی استان مازندران در شهر رامسر برگزار شد.

وی افزود: از مجموع پنج بدمینتون باز دانش آموز گنبدی اعزامی به این رقابت‌ها، امیر رجبلو توانست با شکست حریف زنجانی خود در بازی رده بندی بخش انفرادی، مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

معاون آموزش و پرورش گنبدکاووس بابیان اینکه سی و ششمین دوره از رقابت‌های ورزشی دانش آموزی به میزبانی شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است، گفت: هفت تیم دانش آموزی از این شهرستان شامل فوتسال دختران، والیبال پسران، فوتسال پسران، بدمینتون پسران و دختران، دو و میدانی پسران و دختران برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها انتخاب شده اند.

رفعتی افزود: تیم های فوتسال و والیبال پسران به اردبیل و بدمینتون پسران نیز به رامسر اعزام شدند که نتیجه رقابت‌های آنان کسب مقام سومی بدمینتون در بخش انفرادی و مقام چهارمی والیبال است.

وی ادامه داد: تیم بدمینتون دختران نیز فردا به رامسر اعزام می شود و همچنین در روز ۲۰ مرداد تیم های فوتسال دختران به سمنان و تیم های دو و میدانی پسران و دختران به شهرکرد اعزام خواهند شد.

به گزارش ایرنا سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با حضور بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در پنج استان و در ۱۴ رشته در حال برگزاری است.

شهرستان گنبدکاووس که با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان به شمار می‌رود، افزون بر ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.