فرمانده انتظامی گلستان از انهدام باند «برادران جنگی» و دستگیری قاتل امام جمعه اهل تسنن استان گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار روح الامین قاسمی گفت: به دنبال وقوع قتل امام جمعه اهل تسنن روستای «رضا آباد» شهرستان رامیان در آذر ماه سال گذشته، شناسایی و دستگیری عاملان قتل در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات میدانی بی‌وقفه و اقدامات اطلاعاتی گسترده، سرانجام به سرنخ‌هایی از سه متهم حرفه‌ای که تحت عنوان باند برادران جنگی فعالیت می‌کردند، رسیده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی هدفمند و غافلگیرانه، هر سه نفر را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.
 
قاسمی خاطرنشان کرد: متهمان در مقر پلیس آگاهی و پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار، به قتل امام جمعه اهل تسنن «رضا آباد» به علت مشکلات شخصی اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه متهمان همچنین به یک فقره قتل در تیر ماه سال گذشته در همان روستا به علت درگیری با مقتول اقرار کردند، افزود: متهمان به 21 فقره سرقت احشام در گلستان و استان‌های همجوار نیز اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر مقابله بی‌امان پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت جامعه، تصریح کرد: تحقیقات پلیس از عاملان قتل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.