امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم تبلیغ شیطانی زنان ما را به سوی تفکر غربی هدایت کند، گفت: ضرورت دین به رعایت عفاف و حجاب است و باید تلاش کنیم جامعه تحت تاثیر تبلیغات شیطانی دشمنان قرار نگیرد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان با بیان اینکه مساله حجاب از ضروریات دین است، اظهار کرد: جامعه اسلامی نباید تحت تاثیر تبلیغات شیطانی دیگران قرار گیرند و با حجاب باید نشان داد که فرهنگ‌ دشمن مورد قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه امتیاز زن تنها به ظواهر او نیست، افزود: در جوامع غربی امتیاز زن مسائل ظاهری شده و آیا این توهین به شخصیت زن نیست؟

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به نزدیکی میلاد امام رضا(ع) بیان کرد: امام رضا(ع) تلاش کرد به مردم نشان دهد که بساطی که حاکمان ظلم ایجاد کردند خارج از اسلام است و این امر منجر به شهادت امام شد.

نورمفیدی باری دیگر به موضوع خارج شدن آمریکا از برجام اشاره و خاطرنشان کرد: در حالی که این قرارداد بین‌ المللی را هفت کشور امضا کردند اما آمریکایی ‌ها تخلف کردند و خارج شدند. در برجام ایران تخلف نداشت و اروپایی ‌ها هم به وعده های زیادی که در قبال ایران داده بودند عمل نکردند.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی این عرصه تاریخی و فشارهای بین ‌المللی را پشت سر خواهیم گذاشت، تصریح کرد: در این زمان اگر منفعل شویم دشمنان بر ما مسلط می‌ شوند و هر کاری که دلشان بخواهد با ما می‌ کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.