مدیرعامل، مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان بازدید کردند.

مهرداد یزدی در جمع خبرنگاران خبرگزاری ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد: امسال تاکنون سه نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، صنعت ساختمان و خانه مدرن در شرکت نمایشگاههای بین المللی استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گلستان با بیان اینکه با افزایش تعداد نمایشگاه ها به سمت نمایشگاه فروش می رویم، گفت: اعتقاد دارم که تعداد زیاد نمایشگاه ملاک نیست و باید نمایشگاه با کیفیت بالا برگزار شود.

وی در خصوص نحوه انتخاب یک نمایشگاه تخصصی، گفت: برخی از نمایشگاه ها از جمله نمایشگاه کتاب جنبه عمومی در سطح کشور دارند و در گلستان و بسیاری از استانها برگزار می شوند. گلستان قطب کشاورزی است و اغلب نمایشگاه ها در این زمینه برگزار می شود.

یزدی خاطرنشان کرد: ابتدای امسال حادثه سیل را در استان داشتیم و در مدت 20 روز 5 هزار نفر از مردم سیل زده نواحی آق قلا در نمایشگاه اسکان داده شدند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گلستان در خصوص طرح توسعه نمایشگاه، تصریح کرد: در چهار سال گذشته سعی کردیم مشکلاتی که از قبل در خصوص تصرف اراضی و تملک شرکت نمایشگاهها و دیون گذشته وجود داشت را رفع کنیم. اقدامات اولیه در جهت طرح توسعه نمایشگاه از سال گذشته انجام پذیرفته و انشاالله امیدواریم با حمایت بخشهای مختلف استان در سال جاری بتوانیم این روند را به مرحله قابل قبولی برسانیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.