حجت الاسلام ابوالفضل عامری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مراسم در شب های نوزدهم (امشب)، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف سوم، پنجم و هفتم خرداد ماه برگزار می شود.
وی بیان کرد: این برنامه ها در شب های قدر از ساعت 21 و 45 دقیقه با دعای جوشن کبیر قرائت خواهد شد و پس از آن مراسم قرآن به سر توسط آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان همراه با نوای مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انجام می شود.
به گفته وی در شب 21 ماه مبارک رمضان علاوه بر این برنامه ها ، مراسم گرامیداشت شهدای ماه رمضان گلستان نیز برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: مردم و شرکت کنندگان در این مراسم نیاز است به جهت کنترل ترافیک در مسیرهای دسترسی و منتهی به مصلی، جهت پارک خودروهای شخصی خود با مامورین راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند.
براساس این گزارش، مراسم شب های احیاء و قدر در مصلی های، مساجد، حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی و امامزادگان سراسر استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
مکان های شاخص این مراسم ها در گرگان مسجد جامع گرگان، مسجدالرضا (ع) آذربایحانی ها واقع در میدان شهید قندهاری (مازندران)، مسجد حضرت امیر (ع) در خیابان ولی عصر (عج) و امامزاده عبدالله خواهد بود که مراسم مسجد جامع در شب های قدر توسط آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید انجام می شود.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.