به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز پنجشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای گدم آباد گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: تمام تلاش این معاونت، توزیع عادلانه اعتبارات برای توسعه روستاها و شهرها است.
وی افزود: براساس تبصره 2 ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده (سوخت) که از سال گذشته اجرای آن آغاز شده، تنها از این محل دو هزار میلیارد ریال به روستاها و شهرهای کوچک کمک مالی شد.
جمالی نژاد اضافه کرد: روند اجرای این تبصره قانونی امسال با قوت بیشتری پیگیری و اجرا می شود بطوریکه در فروردین مبلغ دو هزار میلیارد ریال و برای اردیبهشت نیز مبلغ سه هزار میلیارد ریال براساس شاخص جمعیت بین روستاها و شهرها توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به همراه میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان نیز حضور داشتند، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در سخنانی بر لزوم تسریع در ساخت سالن ورزشی گدم آباد با تخصیص بموقع اعتبارات تاکید کرد و گفت: بخشی از موفقیت های ورزش این شهرستان توسط جوانان این روستا از جمله 'بهمن سالمی و رحمان رئوفی' دو ملی پوش والیبال ساحلی کشور به دست آمده است.
به گزارش ایرنا، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز دراین مراسم گفت: سالن ورزشی روستای گدم آباد در زمین اهدایی برادران 'عبدالحمید و عبدالمجید یلمه' به مساحت دو هزار مترمربع با زیربنای 980 متر در اندازه 24 در 36 و با 120 متر مربع سرویس بهداشتی و فضای اداری، احداث می شود.
قاسم برزمینی افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه حدود 25 میلیارد ریال است که چهار میلیارد ریال آن در اعتبارات سال 97 و از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی مناطق محروم کشور تامین شده و برای امسال نیز مبلغ هفت میلیارد ریال از اعتبارات استانی پیش بینی شده است.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و روستای گدم آباد از توابع بخش مرکزی آن حدود 9 هزار نفر جمعیت دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.