به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد امید روز پنجشنبه در حاشیه شروع عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای 'گدم آباد' گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: احداث سالن های ورزشی در روستاهای پرجمعیت از امسال آغاز شده و ظرف یک یا دو هفته آینده سهم اعتباری هر بخش مشخص می شود.
وی افزود: امسال تلاش می شود تا هر یک از بخش ها یعنی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و دو وزارتخانه کشور و ورزش و جوانان، اعتبارات خوبی برای احداث سالن ورزشی در روستاهای پرجمیعت اختصاص دهند.
امید اضافه کرد: درحال حاضر در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور در حد معمول یک فضای ورزشی وجود دارد اما کافی نیست و باید تلاش شود فضاهای ورزشی در روستاها توسعه یابد.
وی تصریح کرد: برای احداث سالن ورزشی روستای گدم آباد معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مبلغ چهار میلیارد ریال تخصیص داده و برای تکمیل این پروژه که 20 میلیارد ریال دیگر نیز اعتبار نیاز دارد، مجددا اعتباراتی را تخصیص می دهد.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به محرومیت بالا در مناطق روستایی دو بخش داشلی برون و مرکزی این شهرستان، برلزوم توجه ویژه به رفع محرومیت ها تاکید کرد.
قرجه طیار گفت: گنبدکاووس 200 روستا دارد که ساکنین آنها 50 درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند، و از 140 روستای بخش مرکزی فقط در چهار روستا ی سالن ورزشی وجود دارد و بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس نیز از کمبود آب شرب رنج می برد.
وی اضافه کرد: توجه به گنبدکاووس و رفع محرومیت های آن بویژه در مناطق روستایی مطالبه مردم این شهرستان از مسئولان نظام و دولت بویژه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور است.
به گزارش ایرنا، میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان نیز دراین مراسم گفت: برای تامین اعتبار مورد نیاز احداث سالن ورزشی روستای گدم آباد گنبدکاووس از اعتبارات ملی و استانی تلاش می شود تا در کوتاهترین زمان به بهره برداری برسد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور، میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان، فرماندار ویژه گنبدکاووس به همراه معاون مدیرکل ورزش و جوانان گلستان حضور داشتند.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و روستای گدم آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان حدود 9 هزار نفر جمعیت دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.