به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه درنشست با مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای گنبدکاووس اظهار داشت: در کنار این ویژگی ها، شناخت صحیح وظایف و ماموریت های روابط عمومی و نیز اداره و نهاد متبوع، در انتقال عملکردها به افکار عمومی مهم است.
وی با تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها از جایگاه و کارکرد بسیار بالایی برخوردارند که بدون تردید می توان آنها را از ارکان بسیار مهم یک اداره و نهاد به شمار آورد.
کریمی بابیان اینکه بسیاری از روابط عمومی ادارات و نهادها در سطح ملی، استانی و نیز شهرستان فاقد ویژگی های این پست حساس و مهم هستند، اضافه کرد: با این حال جای خالی چنین افرادی را خبرنگاران پر می کنند.
وی تصریح کرد: اگر فرد واجد شرایط در پست روابط عمومی یک اداره و نهاد به کار گرفته شود قطعا در انعکاس موفقیت ها و تلاش های مجموعه نظام و دولت و یا آن اداره و نهاد به مردم و افکار عمومی موثر خواهد بود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت شناخت کامل مسئول روابط عمومی نسبت به جایگاه و شرح وظایف این پست و نیز ماموریت ها و سیاست های اداره متبوع، ادامه داد: با این شناخت می توان عملکردها را به خوبی به مردم و افکار عمومی منتقل کرد.
کریمی به جایگاه گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان بزرگ گلستان و ظرفیت بالای آن درحوزه های مختلف اقتصای، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: در سایه تعامل دو سویه روابط عمومی ها با رسانه ها می توان این ظرفیت ها را به جامعه و مخاطبان منتقل کرد.
وی با مهم دانستن مساله وحدت و همبستگی بین آحاد مختلف مردم و اقوام با یکدیگر و مسئولان، اضافه کرد: امسال که به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده، سال مهم و حساسی است زیرا در کنار تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و برخی مشکلات اقتصادی کشور، مساله بسیار مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پایان سال داریم که باید مورد توجه روابط عمومی ها و رسانه ها قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست که رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس هم حضور داشت برخی روابط عمومی ها و خبرنگاران نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان مصوب شد برای ارتباط بیشتر روابط عمومی ها با رسانه ها و آشنایی با شرح وظایف دوره های آموزشی ویژه آنان برگزار شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.