یازمرادکوسه غراوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کالاها شامل یخچال، فرش، پتو، اجاق گاز و ظروف آشپزخانه بین 84 خانواده تحت پوشش کمیته امداد در بخش های مرکزی و گلیداغ شهرستان مراوه تپه که در جریان سیلاب روزهای پایانی اسفند گذشته و اوایل امسال آسیب دیده بودند، توزیع شد.
وی افزود: این کالاها با حضور نمایندگان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و با همکاری مسئولان و پرسنل کمیته امداد، سپاه پاسداران، بخشداران و دهیاران روستاهای بخش مرکزی و گلیداغ این شهرستان در اختیار خانواده های سیل زده قرار گرفته است.
فرماندار مراوه تپه ادامه داد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و در ادامه توزیع کالاهای اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، 174 خانوار دیگر از روستاهای شهرستان مراوه تپه از این کالاها برخوردار خواهند شد.
در واپسین روزهای اسفند97 و اوایل امسال، بارندگی همراه با تندباد، طغیان رودخانه اترک و سایر رودخانه های فصلی و دائمی، زمینه جاری شدن سیلاب را فراهم کرد و خسارات سنگینی به بخش های زیربنایی، عمرانی، خدماتی، مزارع و تاسیسات کشاورزی، دامپروری، ابنیه فنی و راه های روستایی بخش های مرکزی و گلیداغ شهرستان مراوه تپه وارد کرده است.
شهرستان مرزی مراوه تپه با بیش از 62 هزارنفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان است.
/1860/ 7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.