خلیل رجبلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این کالاها شامل 250 تن شکر، 15 تن و 510 کیلوگرم قند، 29 تن و 400 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد (گوساله)، هفت تن و 300 کیلوگرم گوشت قرمز سرد (گوسفندی) و 193 تن گوشت مرغ گرم (کشتار روز) بوده است.
وی افزود: قیمت مصرف کننده شکر هر کیلوگرم 37 هزار ریال، قند هر کیلوگرم 49 هزار ریال، گوشت منجمد گوساله 330 هزار ریال، گوشت قرمز سرد گوسفندی هر کیلوگرم 438 هزار ریال و گوشت مرغ بین 115 تا 104 هزار ریال بوده است.
رجبلی اضافه کرد: از مجموع کالاهای توزیع شده، مقدار 195 تن شکر، 29 تن و 400 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد گوساله و پنج تن و 500 کیلوگرم قند در ایام ماه مبارک رمضان و درقالب طرح ویژه ضیافت بوده است.
وی تصریح کرد: طرح ضیافت هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری و هم افزایی اتاق اصناف بویژه در سطوح خرده فروشی، استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان و ناظران افتخاری و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اجرا می شود.
رییس اداره صمت گنبدکاووس ادامه داد: تنظیم مطلوب بازار، صیانت از حقوق مصرف کننده با رویکرد پیشگیرانه و با اتخاذ تمهیدات لازم و هماهنگی جهت پایش بازار و تامین و توزیع کالاهای پرتقاضا در ماه مبارک رمضان از دیگر اهداف طرح ضیافت است.
رجبلی همچنین گفت: توزیع گوشت مرغ از ابتدای امسال تا اوایل اردیبهشت با قیمت مصوب هر کیلوگرم 115 هزار ریال انجام می شد اما با کاهش قیمت این فراورده پروتئینی در بازار آزاد، توزیع آن متوقف شد.
وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی در توزیع کالاهای اساسی در کشور، استان و شهرستان وجود ندارد و انتظار مسئولان از مردم خرید به اندازه نیاز و مصرف است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.