به گزارش خبرنگار ایرنا الهه غیناقی روز یکشنبه در نشست سازمان های مردم نهاد فعال در سیل گلستان اظهار داشت: این اقدامات باعث شد برخی مردم سیل زده بیش از نیاز خود کمک دریافت کنند و دست برخی دیگر از اقلام ضروری و اساسی دور بماند.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از این ناهماهنگی از 15 فروردین، نیازهای سیل زدگان به تشکل ها اعلام و سازمان های مردم نهاد پس از جمع آوری هدایای مردمی آنها را برای رساندن به دست سیل زدگان تحویل هلال احمر دادند.
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان همچنین به تلاش برای گسترش پوشش بیمه قالبافی در مناطق سیل زده استان اشاره کرد و گفت: تعداد افرادی بیمه شده این بخش بیشتر شده اما دفتر امور زنان و خانواده معاونت رییس جمهوری هنوز عدد رسمی آن را اعلام نکرد.
غیناقی افزود: در آینده نزدیک همچنین آموزش رایگان برخی رشته های فنی و حرفه ای در مناطق سیل زده به زنان روستایی ارایه شده و 200 فقره تسهیلات هم برای زنان سرپرست خانوار در قالب تسهیلات مشاغل خانگی با کارمزد اندک پرداخت می گردد.
نشست سازمان های مردم نهاد کمک رسان به سیل زدگان استان گلستان، با حضور فیروزه صابر مدیر عامل شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه کشور و نمایندگان تشکل های حاضر در سیل استان برگزار شد.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.