به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عملیات اجرایی این فاز شامل موزاییک فرش مقابل آرامگاه شهدای گمنام و همچنین اجرای سیستم دفع فاضلاب سرویس بهداشتی کمپینگ طرح شنا است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اعلام این خبر گفت: در گردشگری دریایی و ساحلی باید زمینه ای ایجاد شود که گردشگران و مسافران علاوه بر استفاده از مزیت های دریا و ساحل با فرهنگ، آداب و رسوم و خلق و خوی جزیره نشینان آشنا شوند.
ابراهیم کریمی اظهار داشت: خرید اقلام و صنایع دستی تولید شده توسط ساحل نشینان منافع اقتصادی خوبی را نصیب آن ها کرده و از این طریق تقویت اقتصادی، توسعه و آبادانی در این مناطق حاصل می شود.
وی بیان کرد: گلستان با برخورداری از پهنه دریایی در شمال مزیت خوبی در توسعه گردشگری دریایی دارد که می تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی نقش مهمی ایفا کند.
وی گفت :یکی از راه های کاهش وابستگی کشور به درآمدهای نفتی، توجه به گردشگری و بویژه توریسم دریایی است و توسعه این صنعت می تواند زمینه رونق اقتصادی بیشتر مناطق برخوردار از این مزیت را فراهم کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان به اجرای طرح گردشگری در ساحل بندرگز اشاره کرد و گفت: تاکنون 15 میلیارد ریال برای ایجاد و آسفالت مسیر دسترسی، احداث 20 چشمه سرویس بهداشتی، ساماندهی محل شنای بانوان و احداث ساختمان پلیس گردشگری هزینه شده است.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.