منصور طعنه گنبدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: هم اکنون مرحله نخست مطالعات اجرای این طرح در دو میدان ورودی شهر از سمت آزادشهر یعنی میدان امام حسین (ع) و میدان امام علی (ع) توسط مشاور درحال انجام است.
وی افزود: پس از پایان مطالعات و برگزاری تشریفات مناقصه، عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح ابتدا در میدان امام حسین (ع) یا میدان امام علی (ع) متناسب با در نظر گرفتن کارایی بیشتر، آغاز می شود.
طعنه گنبدی، میدان بسیج و انتهای مسیر کمربندی این شهر ( روی جاده اسبدوانی) را دو مکان دیگر احداث تقاطع غیر همسطح در گنبدکاووس برشمرد و اضافه کرد: شهرداری برای ساخت این چهار تقاطع نیاز به اعتبارات استانی و ملی دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به محدود بودن بودجه و منابع مالی شهرداری گنبدکاووس و نیز بالا بودن هزینه احداث هر تقاطع غیر همسطح که بین 150 تا 200 میلیارد ریال است، پیگیری برای تامین اعتبار مورد نیاز این طرح ها از دیگر منابع استانی و ملی در دستور کار قرار دارد.
شهردار گنبدکاووس، بازگشایی گره های ترافیکی، کاهش ترافیک معابر شهری، سهولت در تردد خودروها و دسترسی بهتر به خیابان های اصلی و افزایش ایمنی عابران پیاده را از دیگر اهداف احداث تقاطع های غیر همسطح در این شهر برشمرد.
طعنه گنبدی همچنین از اجرای خط کشی معابر اصلی شهر گنبدکاووس به مقدار 25 هزار متر طول خبر داد و گفت: عملیات خط کشی با هزینه 750 میلیون ریال انجام شده و مرحله دوم این طرح شامل خط کشی معابر فرعی نیز بزودی آغاز می شود.
شهر گنبدکاووس با افزون بر 160 هزار نفر جمعیت و حدود 28 کیلومتر مربع وسعت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.