به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد بطحایی روز دوشنبه هنگام سرکشی به مدرسه دخترانه سه کلاسه خیرساز سوته کشی روستای محمدآباد گرگان اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش تا حد توان از این معلمان حق التدریسی به عنوان بخشی از بدنه بزرگ آموزشی کشور حمایت خواهد کرد.
وی بیان کرد: پیش نویس این طرح تهیه شده و در روزهای آینده با نظارت 2 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون های مربوطه در مجلس مربوطه آماده ابلاغ خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش افزود: تعدادی از معلمان حق التدرسی مشمول این طرح برای آماده شدن شرایط بکارگیری و تبدیل وضعیت شغلی باید دوره های آموزشی تخصصی را برای ورود به مدارس در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.
وزیر آموزش و پرورش در سفر به گلستان، علاوه بر افتتاح سالن ورزشی المپیک در گرگان، عملیات ساخت چند واحد آموزشی را در شهرهای آق قلا و گمیشان آغاز کرد.
در این سفر وزیر آموزش و پرورش را حجت الاسلام علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور، مهراله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، وزیر آموزش و پرورش همراهی می کنند.
بطحایی سیزدهم فروردین ماه نیز برای سرکشی از مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان به گلستان سفر کرده بود.
پیشتر احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که 308 مدرسه این استان در جریان سیل اخیر خسارت شده اند.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.