به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ششمین هفته مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس در 8 دور به مسافت های 1000 متر درحالی برگزار شد که در دور اول تماشاگران شاهد قهرمانی اسب آرای گزل در بین اسب های 3 ساله نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس 3 بودند و در پی او نیز اسب های آرکا و سردار سخاوی مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
در دور دوم اسب های 4 ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 1 باهم به رقابت پرداختند که اسب اوسین بولت با پشت سر گذاشتن دیگر رقبا اول شد و اسب های بای بای و شوالیه هم دومی و سومی را کسب کردند.
اسب‌های 2 ساله نژاد دوخون کلاس Maiden در دور سوم رقابت خود را درحالی آغاز کردند که اسب اورتی باند با سرعت خود سریعتر از خط پایان گذشت و اول شد و اسب های فریاد2 و فینالیست هم بترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.
در دور چهارم اسب های 3 ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 4 در میدان حاضر شدند که در نهایت اسب تام لیدی اول شد و اسب های کروم و دسپاینه مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رقابت در دور پنجم بین اسب‌های 3 ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 5 بود و در یک کورس هیجانی اسب مامبو قهرمان شد و مقام های دوم و سوم نیز به اسب های زیبای بندر و شیرشاه رسید.
رقابت در دور ششم مختص اسب های 3 ساله نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس 3 بود و در پایان بن ریو جانی رو فاتح این کورس شد و اسب رای هارد و بای بای چلنج جایگاه های دوم و سوم را بدست آوردند.
اسب دیبالا در بین اسب های 3 ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 5 قهرمانی را کسب کرد و اسب های گل گندم و فایر فیلد هم به کسب رتبه های دوم و سوم بسنده کردند.
دور پایانی این هفته میان اسب های 3 ساله نژاد دوخون کلاس Maiden بود که با اولی الی زیبا و دومی و سومی اسب های نیوگل و گل آترینه تمام شد.
در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد ریال جایزه نقدی به مالکان اسب های برتر اهدا شد.
9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.