به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات هفته پنجم در 8 دور با مسافت های 1000 متر امروز پنجشنبه برگزار شد و تماشاگران در دور اول شاهد رقابت اسب های 2 ساله نژاد ترکمن کلاس Maiden بودند که در نهایت اسب یلکین امید اول شد و اسب های نورآی و شانای عاشوری دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب‌های 3 ساله نژاد دوخون کلاس Maiden باهم به رقابت پرداختند که با قهرمانی اسب پریمات به پایان رسید و در پی او نیز اسب های راین استورم و سریما به مقام ها دوم و سوم رسیدند.
سومین دور از این هفته مختص اسب های 2 ساله نژاد دوخون کلاس Maiden بود که اسب اف 14 با سبقت از دیگر مدعیان به مقام نخست دست یافت و پس از او اسب های ال بیوتی و شیلی فیلیزه از خط پایان گذشتند و رتبه های بعدی را کسب کردند.
اسب‌های 3 ساله نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس 5 در دور چهارم باهم به رقابت پرداختند که در یک کورس تماشایی اسب بیوتی فیبز سریعتر از دیگر رقبا به خط پایان رسید و قهرمانی را از آن خود کرد و مقام های دوم و سوم نیز به آدرینا 2 و نواهج رسید.
دور پنجم محل رقابت اسب‌های 3 ساله نژاد تروبرد کلاس Maiden بود که اسب هج کروز دیگر اسب های این دور را پشت سر گذاشت و خود را بعنوان قهرمانی رساند و رتبه های بعد نیز بترتیب به اسب های گلد بنتلی و لوکاکو رسید.
در ششمین دور اسب های 3 ساله نژاد دوخون کلاس Maiden در دپار قرار گرفتند که اسب وی واش توانست با شکست دیگر اسب ها به عنوان اولی دست یابد و اسب های مهدشت و کی دو به دمی و سومی بسنده کردند.
دور هفتم اسب های 3 ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 6 در میدان باهم به رقابت پرداختند که در میان شور و هیاهوی تماشاگران اسب سرگل 2 در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب های بادیگارد و میلوا نیز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
در دور پایانی این هفته نیز اسب های 3 ساله نژاد تروبرد کلاس Maiden در میدان دویدند که در پایان اسب اوردنز توانست با گذشتن از دیگر رقبا خود را بعنوان اسب برتر این دور معرفی کند و اسب های گلدن بیت و سردش نیز مقام ها دوم و سوم را بدست آوردند.
در پایان رقابت های امروز مبلغ 931 میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان اسب های برتر اهدا گردید.
9433/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.