به گزارش ایرنا محمد حمیدی روز یکشنبه در نشست کارگروه استانی پرداخت غرامت به سیل زدگان بخش کشاورزی، گلستان اظهار داشت: در این سامانه پرونده خسارت دیده به صورت الکترونیکی ثبت و برای دستگاه های مرتبط قابل رویت است.
مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم در این جلسه گفت: یکی از اهداف مهم جهاد کشاورزی، تلاش برای پرداخت هر چه سریعتر خسارت های ناشی از سیل به کشاورزان است.
طبق گزارش سازمان جهادکشاورزی گلستان، سیل اخیر 19 هزار و 200 میلیارد ریال به بخش های زراعی، باغی، دام و طیور آبزیان و تاسیسات زیربنایی گلستان خسارت زد.
معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی گلستان در این پیوند به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون سه هزار و 200 میلیارد ریال کمک بلاعوض توسط دولت مصوب شده که یک هزار و 606 میلیارد آن برای پرداخت به بهره برداران خسارت دیده در اختیار استانداری قرار گرفت.
آمنه جمشیدی رودباری افزود: غرامت کشاورزان خسارت دیده از سیل پس از تایید کارگروه استانی در چند روز آینده پرداخت می شود.
در این کارگروه استانی 55 پرونده با خسارت 199.8 هکتار محصول زراعی در گنبد کاووس، 32 پرونده با سطح خسارت 235 هکتار محصول زراعی در آق قلا و 160 پرونده با سطح خسارت یک هزار و 31.5 هکتار محصول زراعی در گُمیشان برای پرداخت علی الحساب 50 درصد از میزان خسارت وارده، بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.
6204/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.