به گزارش خبرنگار ایرنا براساس مصوبه شورای شهر، شهرداری گرگان مجاز به پرداخت پاداش ماهانه یک میلیارد ریال به مدیران و پرسنل خود است که رقم دو میلیارد ریالی اخیر جدای از مصوبه قبل است.
فائزه عبدالهی عضو شورای شهر گرگان ضمن تاکید بر ضرورت تشویق مدیران و کارکنان شهرداری گفت: با توجه به اینکه در پایان سال گذشته و به صلاحدید شهردار برخی از مدیران شهری تحت عناوینی همچون حق جلسه یا پاداش پایان سال 100 تا 150 میلیون ریال دریافت کردند، ضرورت دارد که تمرکز پرداخت دو میلیارد ریالی برای کارکنان وجود داشته باشد.
محسن کریمی قائم مقام شهرداری گرگان هم دلیل ارایه این لایحه را جبران زحمت مدیران و کارکنان در اتمام پروژهای شهری در موعد مقرر، زیباسازی و فضا سازی در استقبال از نوروز و همچنین تحقق بودجه سال 97 شهرداری عنوان کرد و گفت: ایجاد انگیزه بین کارمندان از اهداف اصلی شهرداری در ارایه این لایحه است.
همچنین در نشست شورای شهر، شهرداری گرگان با ارایه لایحه ای خواستار افزایش ریالی حد مجاز پرداخت ماهانه به مدیران و کارکنان در سال 98 تا سقف یک میلیارد و 300 میلیون ریال شد که این لایحه به کمیسیون ادرای مالی برگشت خورد.
کمک مالی شهرداری گرگان به مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان نیز به تصویب اعضای شورای شهر رسید و لایحه وارده با موضوع پرداخت ماهانه 10 میلیون ریال به هریک از سه خانوار آسیب دیده از رانش زمین به مدت یکسال به نشست هفته آتی شورا موکول شد.
7333/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.