به گزارش خبرنگار ایرنا رامین طباطبایی عصر جمعه هنگام برگزاری فینال لیگ برتر بسکتبال ایران بین تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان اظهار کرد: هدف ما برگزاری رقابتی سالم و قانونمند بین همه تیم ها است تا به اهداف خود برسند.
وی افزود: باشگاه‌ ها بازوی اصلی فدراسیون بسکتبال هستند و تلاش داریم از آنها حمایت کنیم.
وی ادامه داد: برای انتخاب داوران بسیار حساس هستیم و با ظرافت انتخاب می ‌کنیم، نتیجه بازی اول نیمه نهایی در تهران از نشانه ‌هایی بود که برای فدراسیون تفاوتی نمی ‌کند چه تیمی پیروز شود و داوران و عوامل اجرایی وظیفه خود را انجام می‌ دهند.
رییس فدراسیون بسکتبال افزود: در دیدار پتروشیمی و نفت هم همه بر این تصور بودند که پتروشیمی و شیمیدر فینالیست هستند در حالی که نتیجه چیز دیگری شد و این سلامت برگزاری مسابقات را نشان می ‌دهد.
طباطبایی همچنین گفت: در اولین جلسه غرب آسیا موضوع میزبانی ایران را به پشتوانه هواداران گرگانی و میزبانی بسیار خوب استان گلستان مطرح خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: میزبانی گرگان بسیار خوب بوده و هواداران و دوستداران بسکتبال در گلستان برای ما بسیار ارزشمند هستند.
وی اضافه کرد: صعود بسکتبال گرگان به لیگ برتر فرصت خوبی است که مسؤولان استان گلستان ببینند این سالن (امام خمینی) گنجایش این میزان هوادار را ندارد و دست کم باید از سالن 6 هزار نفره برخوردار باشد.
رییس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه فینالیست شدن گرگان با این همه هوادار و شور و اشتیاق ارزشمند است، افزود: لیدرهای بسکتبال گرگان مودب و باشخصیت هستند و در دیدارهای ملی هم خیلی به فدراسیون کمک کردند.
طباطبایی ضمن قدردانی از حمایت نهاد شهرداری از تیم بسکتبال این شهر گفت: اقدام شهردار و مسوولان ارزشمند است و بر‌خلاف اعتقاد برخی دوستان معتقدم تیمداری و حمایت تیم ‌های حرفه‌ای حمایت از عرصه همگانی هم محسوب می ‌شود، همین که چند هزار هوادار با حضور در سالن به این رشته ورزشی علاقمند می ‌شوند توسعه همگانی ورزش است.
وی یادآور شد: صعود شهرداری گرگان به فینال بسکتبال کشور شادی را بین مردم سیل ‌زده هم برد و از این نظر هم بسیار ارزشمند و ستودنی است.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.