به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در 6 دور مختلف به مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور اول اسب بارش توانست در میان اسب‌های 3 ساله ترکمن کلاس Maiden عنوان نخست را از آن خود کرده و در پی او اسب های ماراتون هورس و سوگل آرشیدا به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
در دور دوم اسب های 3 ساله دوخون کلاس Maiden به میدان رفتند که در نهایت اسب کینگ بوی با پشت سر گذاشتن دیگر اسب ها اول شد، اسب ادوار به مقام دوم رسید و اسب ترکمن ام وی پی هم به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
دور سوم مختص اسب‌های 3 ساله دوخون کلاس 5 بود که در یک کورس تماشایی و نزدیک بلک هورس زودتر از دیگر مدعیان به خط پایان رسید و در جایگاه اول ایستاد و مقام های دوم و سوم به اسب های دازملیسا و دازی رسید.
اسب ویوابوی قهرمان دور چهارم این هفته رقابت ها در بین اسب های 3 ساله ترکمن کلاس 5 بود که با قاطعیت اول شد و اسب های سامین و شوالیه دوم و سوم شدند.
در پنجمین دور این هفته، اسب های 3 ساله دوخون هندیکاپ کلاس 4 در میدان حاضر شدند که اسب دسپاینه با پیشی گرفتن از دیگر اسب های حاضر در این کورس برتری خود را نشان داد و به مقام اول دست پیدا کرد و اسب های آریس گلد و اسپید گل به کسب رتبه های دوم و سوم بسنده کردند.
در دور پایانی نیز اسب های 3 ساله دوخون هندیکاپ کلاس 5 رقابتی تنگاتنگ را به نمایش گذاشتند که در نهایت دیبالا توانست سریعتر از سایر اسب ها از خط پایان بگذرد و در جایگاه نخست قرار گیرد و اسب های تاپیک و نورآی هم عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
در پایان رقابت های امروز مبلغ 827 میلیون و 50 هزار ریال به عنوان جایزه به مالکان اسب‌های برتر تعلق گرفت.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.