به گزارش خبرنگار ایرنا، کمال الدین نظرنژاد روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت) گفت: نقدهای سازنده باعث اصلاح امور می شود و آموزش و پرورش از آن استقبال می کند.
وی با مهم دانستن نقش رسانه ها در اطلاع رسانی به افکار عمومی و انعکاس مطالبات مردم به مسئولان و همچنین انتقال عملکرد مدیران به مردم، افزود: رسانه ها به عنوان زبان گویای جامعه، رسالت سنگین و حساسی در اطلاع رسانی صحیح اخبار به گروه های مختلف مردم برعهده دارند.
نظرنژاد با قدردانی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای در گنبدکاووس برای پوشش اخبار حوزه تعلیم و تربیت، اضافه کرد: رسانه ها فرصت و ظرفیت بسیار خوب برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش به شمار می روند که می بایست از آن به نحو احسن استفاده شود.
به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این نشست با قدردانی از زحمات خبرنگاران در اطلاع رسانی صحیح و خوب برنامه های این نهاد بالاخص حوزه پرورشی و تربیت بدنی، گفت: 73 درصد مقام های برتر دانش آموزان گلستان در مسابقات فرهنگی و ورزشی کشوری، متعلق به دانش آموزان این شهرستان است.
سیدصالح رفعتی افزود: گنبدکاووس درسال گذشته رتبه برتر استان گلستان دربرنامه های هفته سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را کسب کرد و به همین دلیل امسال نیز دو جشنواره استانی 'نوجوان سالم' و 'سفیران سلامت' به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، کارشناس مسئول سلامت آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین نشست با قدردانی از همکاری خبرنگاران در اطلاع رسانی برنامه های این نهاد، گفت: در هفته سلامت برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با موضوع سلامت و شعار امسال آن برگزار می شود.
معصومه پارسا افزود: نواختن زنگ سلامت، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه دانش آموزان و اولیای آنان، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر و برگزاری مسابقات نقاشی و ورزشی همگی با موضوع سلامت از مهمترین برنامه های پیش بینی شده و ابلاغی به مداس این شهرستان به مناسبت هفته سلامت است.
وی اضافه کرد: در هفته سلامت 300 بسته بهداشتی متشکل از اقلامی چون 'حوله، مسواک، خمیر دندان، شانه و گل سر' و 30 جعبه کمک های اولیه بین دانش آموزان بویژه دانش آموزان سیل زده توزیع می شود.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان افزون بر 73 هزار دانش آموز از ابتدایی تا متوسطه دوره دوم و حدود پنج هزار فرهنگی شاغل دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.