حمیدرضا کلاسنگیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کسب این هدف تاریخی علاوه بر تلاش کادر فنی و بازیکنان، نیازمند برنامه ریزی مناسب مسوولان در فراهم کردن مقدمات رسیدن به این افتخار است.
وی بیان کرد: یکی از برنامه ها و چشم اندازی های بلند مدت مورد نیاز این تیم، اکتفا نکردن به درخشش در لیگ امسال و ضرورت فراهم کردن شرایط برای تداوم قدرت نمایی بسکتبال گرگان در لیگ برتر و مسابقات برون مرزی است.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان به بازی فینال این مسابقات اشاره کرد و افزود: ارایه بازی خوب و تماشاگرپسند، آرزوی مردم گلستان است که می کوشیم با آنالیز درست تیم حریف و تمرکز برای انجام تاکتیک های مناسب، علاوه بر انجام بازی های خوب، قهرمانی را به مردم استان هدیه دهیم .
کلاسنگیانی افزود: قهرمانی، تکمیل کننده فصل درخشان بازیکنان باانگیزه و تیم یکدست و هماهنگ شهرداری گرگان است و می تواند نوید بخش ظهور یک تیم متفاوت در بسکتبال کشور باشد.
وی ادامه داد: بازی های دشواری مقابل تیم پالایش نفت آبادان در مسابقه فینال داریم اما برگ برنده ما میزبانی از 2 بازی ابتدایی فینال و بهره مندی از حمایت پرشور هواداران است.
فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه است و شهرداری گرگان میزبان دو مسابقه نخست خواهد بود.
جمعه و شنبه، ششم و هفتم اردیبهشت شهرداری گرگان میزبان نفت آبادان است و نفتی ها نیز چهارشنبه و پنجشنبه یعنی یازدهم و دوازدهم این ماه در خانه برابر حریف خود به میدان می روند.
اگر رقابت دو تیم به دیدار پنجم برسد دو تیم پانزدهم اردیبهشت در گرگان برابر هم پیکار خواهند کرد.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.