به گزارش خبرنگار ایرنا، درمراسم افتتاح این واحد مسکونی که روز شنبه در روستای ارمی آباد گنبدکاووس برگزار شد، رییس کمیته امداد منطقه یک این شهرستان، هزینه ساخت این واحد مسکونی با زیر بنای 90 مترمربع را 570 میلیون ریال اعلام کرد.
محمد باقرپور گفت: از مبلغ هزینه شده برای ساخت این واحد مسکونی 250 میلیون ریال توسط کمیته امداد و 320 میلیون ریال توسط نیکوکار گنبدی هزینه شده است .
وی با قدردانی از کمک های خیرین برای ساخت مسکن مددجویان، اضافه کرد: عملیات احداث دو واحد مسکونی دیگر نیز هم اکنون با مشارکت خیرین درحال احداث می باشد.
باقر پور همچنین به حادثه سیل اخیر در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: براثر این حادثه چند صد واحد مسکونی متعلق به مددجویان آسیب دید که 250 واحد آن نیاز به بازسازی دارد.
در این مراسم که نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و برخی مسئولان این شهرستان حضور داشتند، جواد فدایی نماینده فرد نیکوکار در ساخت این واحد مسکونی، گفت: با همت 'عبدالرحمن بردی جباری' چند پروژه مسکونی ویژه نیازمندان و یک واحد آموزشی نیز درحال ساخت است و علاوه بر این، قرار است به 400 خانواده نیازمند تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ارازق عمومی (سبد کالا) داده شود.
به گزارش ایرنا، قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس نیز در این مراسم، با قدردانی آقای جباری برای احداث مسکن مددجویان، گفت: این شهرستان درحوزه نیکوکاران در کشور زبانزد است.
کمیته امداد شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان دارای دو اداره مستقل است که اداره منطقه یک آن، هم اکنون 5130 خانوار با جمعیت 9 هزار و 365 نفر را زیر پوشش دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.