سرهنگ محمدرضا سراوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علت این حادثه که عصر دیروز در جاده اینچه برون به آق قلا در محدوده تالاب 'آلاگل' رخ داد، براساس اعلام پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و ناتوانی راکب در کنترل وسیله نقلیه بوده است.
وی گفت: متاسفانه راکب جوان موتورسیکلت پس از واژگونی وسیله نقلیه، به سمت ریل آهن پرتاب شده و براثر برخورد سر با ریل دچار خونریزی شده و جان باخته است.
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: پس از گزارش این سانحه توسط مرکز فوریت های پلیس 110 بلافاصله ماموران پاسگاه مرزی به محل اعزام و همزمان اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در صحنه حاضر شد.
وی تصریح کرد: به دلیل شدت برخورد سر با ریل آهن، جنازه راکب موتورسیکلت که هویت او به دلیل همراه نداشتن مدارک شناسایی و فاقد پلاک انتظامی بودن وسیله نقلیه اش، هنوز نامشخص است، به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان همچنین از دستگیری یک سارق سابقه دار در روستای مرزی کرند توسط ماموران این یگان نظامی خبر داد و گفت: این سارق 30 ساله اقدام به سرقت از چهار واحد مسکونی و تجاری روستا کرده بود.
سرهنگ سراوانی افزود: سرقت 60 کیلوگرم جو، یک جفت کفش اسپورت، سه توپ سیم 2.5 برق، 40 عدد کلید و پریز برق، چهار عدد شیرآلات آب، یک جفت کبوتر، یک دستگاه سنگ فلز و یک کپسول سیلندر گاز از جمله اقلام سرقتی این سارق می باشد.
وی با بیان اینکه تمامی اقلام سرقتی از منزل این سارق کشف و ضبط شد، اضافه کرد: با اعتراف سارق از مکان های سرقت شده، کالاهای سرقتی بخ دستور مقام قضایی به صاحبان آنان تحویل و متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ سراوانی همچنین از دستگیری پنج نفر که با یک دستگاه فلزیاب در بخش داشلی برون گنبدکاووس و حفاری غیر مجاز به دنبال طلا یا اشیای عتیقه در اطراف روستای کرند بودند، خبر داد و گفت: این افراد که یک خانم و چهار آقا هستند، هفته گذشته با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.
وی گفت: متهمان که یک نفر آنان از آق قلا و چهار نفر دیگر از گنبدکاووس هستند، با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر فرماندهی آن در گنبدکاووس مستقر است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.