به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد مروی روز سه شنبه در جمع فعالان گروه جهادی خادمیاران رضوی در شهر سیلزده آق قلا اظهار داشت: آستان قدس رضوی از ابتدای وقوع سیل با ارسال کمک های فراوان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان است اما کمک به ساخت خانه و مدرسه در این مناطق پس از اتمام فعالیت های جهادی و پاکسازی خانه ها و خیابان ها در برنامه های بلند مدت این مجموعه قرار دارد.
وی افزود: هزینه های ساخت این مدارس و خانه ها از محل صرفه جویی در هزینه ها مانند کاهش تعداد افطاری های ماه رمضان در حرم رضوی از 10 هزار به 2 هزار افطاری در روز و مانند آن تامین می شود.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: اقدامات عمرانی و فعالیت در بخش ساخت و ساز مناطق سیلزده گلستان بر اساس ظرفیت و بودجه آستان قدس انجام می شود اما تلاش می کنیم بهترین خدمات را به آسیب دیدگان گلستان و دیگر استان های سیل زده کشور ارایه کنیم.
حجت الاسلام مروی ادامه داد: همه سیلزدگان کشور که از این اتفاق دچار آسیب و خسارت فراوان شده اند، مردمانی عزتمند هستند که نباید ارایه خدمات به آنان همراه با تحقیر و زیرسوال بردن عرت نفس باشد.
تولیت آستان قدس رضوی که برای سرکشی از مناطق سیلزده به گلستان سفر کرده، ظهر امروز سه شنبه و در بدو ورود به این استان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کرد..
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.