به گزارش ایرنا، سردار غلامحسین غیب پرور روز یکشنبه هنگام سرکشی از مناطق سیل زده آق قلا اظهار داشت: این طرح، دعوت ملی از هموطنان برای مشارکت در حل مشکلات مردم خسارت دیده از سیل استان های کشور است.
وی گفت: در این طرح، هر مسجد مسوولیت ساخت یک خانه برای سیل زدگان را بر عهده می گیرد و هر کاسب نیز یک کالای اساسی مورد نیاز افراد آسیب دیده از سیل را تامین خواهد کرد.
وی بیان کرد: علاوه بر آن هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک مدرسه مشارکت خواهد داشت تا روند بازسازی مناطق سیل زده با شتاب بیشتر ادامه یابد.
فرمانده بسیج مستضعفین افزود: همه پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر کشور برای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی آمادگی کامل دارند و می توانند نقش موثری در بازگرداندن زندگی عادی به مناطق آسیب دیده از سیل داشته باشند.
رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور در سومین سفر به مناطق سیل زده گلستان از سیل بند احداث شده بر روی رودخانه قره سو در غرب این استان در محدود روستای نیاز آباد بندرترکمن دیدن کرد.
سردار غیب پرور سپس با حضور در محله عبدیجان آخوند شهر گمیش تپه شهرستان گمیشان از نحوه فعالیت گروه های تخلیه آب و پمپاژ کننده سیلاب به سوی کانال ملت این شهر بازدید کرد.
6204/7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.