محمدتقی زمانی نژاد روز شنبه در گزارشی به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: بهره برداری از 43 طرح هادی روستایی با اعتبار 131 میلیارد و بهره برداری از یک هزار و 123 واحد مسکونی روستایی از جمله این طرح ها است که این خانه ها با پرداخت 229 میلیارد ریال وام به متقاضیان ساخته شد.
وی بیان کرد: همچنین در این مدت 82 واحد مسکونی روستایی برای خانوارهای دارای 2 عضو معلول در گلستان با اعتبار20 میلیارد ریال و 13 واحد مسکونی ویژه محرومان با اعتبار 6 میلیارد ریال ساخته شد که در این دهه به این خانواده ها تحویل داده می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان به صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی اشاره کرد و افزود: در دهه گرامیداشت افتتاح حساب 100 و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یک هزار و 800 جلد سند مالکیت روستایی و 255 جلد سند مالکیت شهری تحویل متقاضیان می‌شود.
به گفته زمانی نژاد تاکنون 100 هزار جلد سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر گلستان صادر شد.
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان واگذاری 132 قطعه زمین روستایی به مساحت 45 هزار متر مربع به زوج‌های جوان و افراد فاقد زمین برای ساخت مسکن، بهره‌برداری از ساختمان بنیاد مسکن کلاله و آغاز ساخت 25 منزل در روستای آق‌تاچال مراوه‌تپه را از دیگر طرح های این اداره کل برشمرد.
وی با اشاره وقوع سیل اخیر در گلستان، از برآورد اولیه خسارات به 17 هزار و 800 واحد مسکونی روستایی و شهری توسط گروه های ارزیاب اعزامی این اداره کل به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: از این تعداد 7 هزار و 300 واحد نیازمند نوسازی و مابقی نیازمند تعمیر و مرمت است.
21 فروردین سالروز افتتاح حساب شماره 100 در بانک ملی ایران به فرمان حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 1358 است .
6204/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.