به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: این کشور با کارنامه ای سیاه و غیرقابل دفاع از انجام جنایت های مکرر در ویتنام، بمباران هیروشیما، قتل عامل مردم افغانستان به بهانه سرنگونی القاعده و بسیاری از کشورهای دیگر، نهاد مقدس و مردمی سپاه را تروریستی اعلام کرده که این اقدامی ننگ آور در تاریخ ثبت خواهد شد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کشوری که هواپیمای مسافربری ایران را با 290 سرنشین بیگناه منهدم کرده و به فرمانده این ناو هواپیمابر مدال شجاعت می دهد چگونه جسارت توهین آشکار به نهاد مقدس سپاه را یافته و می خواهد با این اقدام شرم آور خود خود را از همه جنایت هایش مبرا کند.
امام جمعه گرگان که با لباس سپاه خطبه های امروز را می خواند افزود: جایگاه سپاه ایران در منطقه بی نظیر و در داخل هم دارای دستاوردهای فراوان در بخش های گوناگون نظامی است که ترس و عصبانیت را برای دشمنان و آرامش و امنیت را برای مردم ایران و کشورهای برادر منطقه به ارمغان آورده است.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: هنگامی که دولت های عراق و سوریه برای حل مشکل خود در مقابله با گروه های تروریستی از سپاه درخواست کمک کردند؛ پاسداران این نهاد مقدس با همراهی نیروهای مردمی این کشورها را به ثبات و پایداری رساند و به محبوبیت فراوان در این کشورها رسید.
آیت الله نورمفیدی گفت: تروریستی خواندن سپاه در نهایت به ضرر ترامپ و دولت آمریکا تمام می شود و آنها هیچ منفعتی از این تصمیم غلط نخواهند برد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به خدمات به یادماندنی سپاه در رفع مشکلات سیل این استان اشاره کرد و گفت: در این سیلاب سپاه با گسیل امکانات فراوان و نیروهای متعدد به یاری مردم آسیب دیده شتافت و نقش فراوانی در عادی سازی اوضاع شهرهای سیل زده داشت.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.