سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان روز چهارشنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارتش تا آخرین لحظه و رفع کامل مشکل سیلاب در کنار مردم آسیب دیده شهرهای گلستان باقی خواهند ماند.
وی ادامه داد: با توجه به این که خراسان رضوی به عنوان استان معین گلستان در رفع مشکلات سیل معرفی شده، در صورت اعلام نیاز تجهیزات لازم را در کوتاه ترین زمان ممکن در مناطق سیل زده به کار خواهیم گرفت.
آذریان افزود: طبق پیش بینی هواشناسی بارش در روزهای آینده و به راه افتادن روان آب ها ناشی از ذوب برف ها، گروه رزمی مهندسی 444 نزاجا اقدام به حفر خندق و ایجاد سیل بند در اطرف شهر آق قلا کرد تا حجم بالای آب دپو شده در این خندق موجب کاهش ورودی سیلاب به این شهر شود.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا خاطرنشان کرد: با توجه به ریزش دیوار جداره رودخانه قره سو، گروه مهندسی نزاجا در حال حصارکشی و ساخت دیوار اطراف این رودخانه است.
آذریان اظهار داشت: امداد رسانی در بیمارستان های صحرایی نیروی های زمینی و دریایی ارتش، آشپزخانه ها و خبازخانه ها در محل کمپ های اسکان اضطراری و نقاط مختلف شهرهای گمیشان و آق قلا بصورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.