عیسی افتخاری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با استقرار جایگاه عرضه سوخت سیار در شهرستان آق قلا و جایگاه ثابت گمیش تپه تاکنون 70 هزار لیتر بنزین بین خودروهای امدادی و قایق های موتوری امداد رسان فعال در این شهرستان توزیع شد.
وی همچنین از توزیع حدود 414 هزار لیتر نفت گاز بین خودروهای سنگین، ماشین آلات راهداری و تراکتورهایی که مشغول فعالیت و امداد رسانی در مناطق سیل زده هستند خبر داد و افزود: 37 هزار و 500 لیتر نفت سفید نیز به خانوارهای گرفتار در سیلاب و ساکن در اقامتگاه های موقت تامین سوخت و گرما توزیع گردید.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان بیان کرد: با توجه به گستردگی سیلاب و نیاز به امداد رسانی از طریق بالگردهای هلال احمر، سپاه و ارتش، 22 هزار لیتر فرآورده JP-4 (سوخت مخصوص بالگرد و هواپیما) در اختیار بالگردهای فعال در مناطق سیل زده گلستان قرار گرفت.
وی همچنین از توزیع 400 تن گاز مایع بین توزیع کنندگان سوخت شهرهای سیل زده در این مدت خبر داد.
افتخاری افزود که سوخت ارایه شده به گروه های امدادرسان فعال در مناطق سیل زده آق قلا رایگان و با همکاری شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان توزیع می شود.
افتخاری ادامه داد: با گذشت 20 روز از وقوع سیل گسترده در گلستان، عملیات سوخت رسانی و خدمات دهی به سیل زدگان و امدادرسانان و خودروها و ماشین الات امدادی بدون مشکل و وقفه ادامه دارد.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.