به گزارش روز سه شنبه ایرنا، با دستور وزیر کشور، استان خراسان رضوی به عنوان استان معین برای گلستان در رفع بحران سیلاب تعیین گردید.
علیرضا رزم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون سه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی برای هماهنگی ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل زده گلستان برگزار گردید.
وی با اشاره به کمک های ارسالی به مناطق سیل زده در 2 هفته اخیر گفت: در این مدت اقلام و کمک های غذایی، بهداشتی و سایر اقلام امدادی از استان خراسان رضوی به میزان 893 تن در قالب 123 کامیون مربوط به استان گلستان ارسال شد.
رزم حسینی افزود: از ابتدای وقوع سیل تاکنون 515 نیروی عملیاتی از خراسان رضوی به مناطق سیل زده گلستان اعزام شدند که از این تعداد 262 نفر همچنان در منطقه مستقر هستند.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همچنین سه فروند بالگرد و 131 دستگاه انواع ماشین آلات و تجهیزات شامل 32 دستگاه ماشین آلات سنگین، 53 دستگاه ماشین آلات سبک و 46 دستگاه تجهیزات خراسان رضوی در مناطق سیل زده گلستان مشغول امدادرسانی است.
رزم حسینی افزود: گروه پیشرو خراسان رضوی متشکل از نمایندگان استانداری، جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل ونقل جاده ای و شهرداری مشهد به همراه نمایندگان قرارگاه شمال شرق ارتش و سپاه امام رضا(ع)، شنبه هفته جاری به گلستان عزیمت کرده و در استانداری این استان مستقر شده اند.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.