به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی ظهر امروز یکشنبه در جریان سفر به استان گلستان و در دیدار با سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: آسیب شناسی مشکلات سیل زدگان گلستان از مهم ترین برنامه های دستگاه قضایی است و مصمم به انجام آن هستیم.
وی همچنین بر بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی سیل زدگان تاکید کرد.
امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در گلستان هم در این دیدار گفت: حضور همه مردم اعم از شیعه و سنی برای خدمت رسانی به سیل زدگان استان نمونه بارز وحدت در کشورمان و بویژه در استان گلستان است.
سید کاظم نورمفیدی اظهار داشت: دشمن در صدد بر هم زدن وحدت میان مسلمانان است و نباید گذاشت فضای سوء استفاده در این شرایط بحرانی ایجاد شود.
رییس قوه قضاییه صبح امروز از برخی روستاهای سیل زده استان گلستان در آق قلا سرکشی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رییسی در جمع مردم سیل زده آق قلا گفت: کام مردم در برخی استان ها از جمله گلستان در سال جدید به دلیل مشکلات ناشی از سیلاب تلخ شد.
وی ادامه داد: زمانی که مسوولیت آستان قدس را برعهده داشتم گروه های واکنش سریع و امدادگر را به مناطق اعزام کردیم که این گروه ها همچنان در کنار گروه های جهادی مشغول امدادرسانی هستند.
رییس قوه قضاییه علاوه بر این دیدارها قرار است امروز در شورای قضایی و شورای اداری استان گلستان نیز شرکت کند.
به گزارش ایرنا بارندگی کم نظیر آخرین روزهای سال 97 در گلستان باعث بروز سیل و روان آب در این استان شد که بر اثر حوادث ناشی از آن نظیر ریزش خانه ها، واژگونی قایق و سقوط به داخل آب تاکنون 9 نفر جان خود را از دست دادند و بخش هایی از منطقه همچنان درگیر روان آب است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.