نوربخش داداشی امروز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیامد این سامانه افزایش ابر، بارش و پدیده مه بوده که شدت آن در مناطق کوهستانی گلستان بیشتر است و دست کم تا سه شنبه آینده ادامه دارد.
وی با بیان این که موج ناپایداری و فعالیت سامانه فردا /یکشنبه/ بیشتر می شود، افزود: انتظار داریم بر اساس الگوها از شامگاه یکشنبه تا بعداز ظهر دوشنبه بر شدت ناپایداری جوی در استان گلستان افزوده شود.
به گفته وی، فعالیت این سامانه تا روز سه شنبه در گلستان ادامه داشته و بارش ها در گستره وسیعی از استان اتفاق می افتد ضمن اینکه وزش باد شدید از دیگر پیامدهای آن است.
داداشی اظهار داشت: میزان بارش در مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان کمتر از 10 میلی متر پیش بینی می شود که در مقایسه با سایر مناطق گلستان کمتر از حد انتظار خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: ممکن است باران پدیده برفاب را تشدید و تاثیر بارندگی را بر زندگی مردم منطقه بیشتر کند.
در همین پیوند علی نظری مدیرعامل آب منطقه ای گلستان که امروز برای گفتگوی خبری مهمان ایرنا مرکز گرگان بود گفت: بالا آمدن آب در برخی مناطق گلستان و پرآب بودن رودخانه های استان ناشی از ذوب برف در ارتفاعات منطقه است.
به گزارش ایرنا اهالی مناطق سیل زده گلستان از آغاز بارندگی و سرد شدن هوا به دلیل مشکلات و کمبودهایی که دارند؛ نگران شده اند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.