به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر نودهی روز جمعه درحاشیه بازدید از ساختمان درحال ساخت مرکز غربالگری و درمان بیماری های سرطان و نیز آنژیوگرافی گنبدکاووس توسط این فرد خیر در محل بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهرستان به خبرنگاران گفت: ارزش هر بسته لوازم التحریر تهیه شده حدود پنج میلیون ریال است.
وی افزود: بسته های لوازم التحریر تهیه شده توسط این داوطلب جمعیت هلال احمر گنبدکاووس بزودی از طریق این نهاد، بین دانش آموزان سیل زده گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان توزیع می شود.
نودهی اضافه کرد: به پیشنهاد حاج محمد شهرکی به 200 نفر از خانوارهای سیل زده در گنبدکاووس که لوازم خانگی آنان درجریان سیل آسیب دیده است، تسهیلات قرض الحسنه هر یک به مبلع 50 میلیون ریال پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: این خیر و نیکوکار بنام کشوری همچنین در جریان سیل روزهای پایانی سال 97 و اوایل سال جاری به مدت یک هفته برای سیل زدگان گنبدکاووس و دو شهر سیل زده دیگر استان گلستان غذای گرم توزیع می کرد.
رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس تهیه بانک امانات پزشکی در گنبدکاووس و 12 استان کشور را از دیگر فعالیت های این داوطلب جمعیت هلال احمر اعلام کرد و گفت: قرار است در تمامی استان های کشور توسط حاج محمد شهرکی، بانک امانات پزشکی راه اندازی شود.
نودهی افزود: فعالیت های خیرخواهانه و انساندوستانه حاج محمد شهرکی نه تنها در گنبدکاووس و استان گلستان بلکه در سطح کشور بویژه در مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی نیز انجام می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.