به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا، رضا رحمانی که در سفری دو روزه برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده به استان های مازندران و گلستان سفر کرده بود، دستور ایمن سازی شهرک صنعتی آق قلا در مقابل سیل را صادر کرد.
رحمانی با اشاره به خسارت های سیل سال 90 این شهرک گفت: برای ایمن سازی شهرک صنعتی آق قلا باید برنامه ریزی اساسی صورت پذیرد.
وی افزود: باید همه نقاط حادثه ساز که موجب بروز آب گرفتگی در شهرک های صنعتی می شود، شناسایی و برای ایمن سازی آن ها اقدام عاجل شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: واحدهای تولیدی در کنار مشکلات عدیده ای که دارند، نباید به خاطر مسایلی چون سیل دچار وقفه در تولید شوند.
به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی آق قلا با مساحت 168 هکتار 215 واحد بهره‌بردار را در خود جای داده است که در نزدیک به 158 واحد صنعتی آن 2 هزار و 700 نفر در حال فعالیتند.
همچنین محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پنجم فروردین پس از بازدید از تاسیسات و زیرساخت‌های آسیب دیده شهرک‌ صنعتی آق قلا گفته بود برپایه ارزیابی و برآوردهای اولیه 80 درصد واحدهای تولیدی مستقر در فاز سه شهرک صنعتی آق قلا دچار سیلاب و آبگرفتگی شده است.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.