به گزارش خبرنگار ایرنا مهرالله رخشانی فر روز شنبه در حاشیه حضور در مناطق سیل زده گلستان اظهار داشت: در جریان سیل اخیر علاوه بر وارد شدن آسیب به زیرساخت ها، منازل و مزارع کشاورزی گلستان، 256 مدرسه این استان نیز دچار آسیب شد.
وی اضافه کرد: تا در فاصله بازسازی و ترمیم مدارس آسیب دیده سیل گلستان، به زودی 50 کانکس برای تشکیل کلاس درس راهی این مناطق خواهد شد.
وی گفت: مطابق برنامه ریزی انجام شده 3 هزار میز و نیمکت برای مدارس آسیب دیده تهیه و در حال بارگیری برای مدارس سیل زده گلستان است.
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: همچنین برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس سیل زده گلستان 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: خسارت وارده به فضاهای آموزشی این مناطق بررسی و پس از تایید نهایی اعلام خواهد شد.
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش افزود: مدارسی که فضاهای آموزشی آن ها دچار آبگرفتگی شده و یا برای اسکان اضطراری در اختیار سیل زدگان قرار گرفته به طور موقت در کانکس راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: جامعه بزرگ فرهنگیان گلستان از ساعات ابتدای وقوع این سیل در کنار هموطنان آسیب دیده حضور یافته و در راه خدمت رسانی به آنان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.