به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان اظهار داشت: در این سیلاب بسیاری از محصولات کشاورزی مردم از بین رفت و خسارت های فراوان به باغات و دامداری ها و مرغداری ها وارد شد که باید با تدبیر مناسب برای حل آن برنامه ریزی کرد.
امام جمعه گرگان ادامه داد: سیلاب با کمک و همراهی همه نیروهای امدادی و نظامی در حال فروکش کردن است که برنامه بعدی برای آسیب دیدگان این مناطق باید بازسازی و بازگردان شرایط زندگی به حالت پیشین باشد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر کمک های زیادی برای سیل زدگان گلستان در کشور فراهم شده که باید این کمک ها با نظم و انسجام مشخص به دست مردم رسیده و دریافت آن برای سل زدگان ملموس باشد.
آیت الله نورمفیدی گفت: گلستان سابقه زیادی در بروز سیلاب دارد که اجرای طرح های پیشگیرانه و علمی می تواند از تکرار آن جلوگیری کند.
نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد در سفر اول کاروان تدبیر و امید به گلستان زهکشی280 هزار هکتار از اراضی شوره زار شمال استان به تصویب رسید که اجرای آن می تواند گام بلندی برای مهار سیلاب احتمالی آینده باشد.
7339/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.