به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از مناطق سیل‌زده، روند خدمات رسانی آشپزخانه، حمام و بیمارستان صحرایی را مورد ارزیابی قرار داد.
وی افزود: توزیع مواد غذایی و دارو در موعد مقرر توسط نفربرهای نیروی زمینی ارتش و قایق‌های جیمینی در حال انجام است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: کارکنان ارتش با تمامی روستاهای گرفتار در سیل ارتباط دارند و خدمات‌رسانی در مناطق صعب‌العبور تا آخرین لحظه انجام خواهد شد .
سرتیب حیدری ادامه داد: امیر سرتیپ جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در بدو ورود به مناطق سیل‌زده و پس از بررسی هوایی این مناطق، در جلسه‌ای با سایر فرماندهان به تجزیه و تحلیل نحوه خدمات رسانی ارتش به لحاظ نحوه بکارگیری تجهیزات سبک و سنگین و اولویت‌بندی نیازهای ضروری مردم سیل‌زده پرداخت.
وی یادآور شد: در این جلسه بر کمک‌رسانی فوری به شهرهای سیمین‌شهر و گمیشان به دلیل شکستگی جاده و قطع مسیر ارتباطی مردم تاکید و دستورات لازم برای نصب پل سیار بیلی توسط گروه 444 مهندسی نزاجا، صادر شد.
به گزارش ایرنا بارش شدید باران که از روزهای پایانی سال گذشته در اغلب نقاط کشور آغاز شد، منجر به وقوع سیل در استان های گلستان و مازندران شد به طوری که به گفته رضا اردکانیان وزیر نیرو 17 شهر و 635 روستا در این استان ها درگیر پدیده سیل هستند.
در همین زمینه روز گذشته جلسه ستاد بحران کشور با حضور رئیس جمهوری و دستگاه های مرتبط برگزار شد و رئیس جمهوری در این جلسه تخلیه سریع آب از شهرهای سیل زده را مهم‌ترین قدم در امداد رسانی عنوان کرد.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.