سیدرسول حسینی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش های اخیر در شهرستان آزادشهر بیش از هر زمان دیگری بود به طوری که باعث انسداد محور خوش ییلاق و برخی جاده های روستایی شد.
وی افزود: با تلاش دستگاه های مرتبط درحال حاضر محور فرعی مسدود نداریم ولی از آنجایی که بارش ها باعث سست شدن دیواره ها و ریزش های گاه و بیگاه می شود، نیروها همچنان مشغول پاکسازی هستند.
وی گفت: برق روستاهای بخش چشمه ساران وصل شد ولی در آبرسانی به دلیل رانش های متعدد، لوله های انتقال صدمه دیدند و از همین رو در این بخش با مشکل مواجه هستیم.
حسینی با اشاره به خسارات وارده، افزود: چند خانه در بخش روستایی تا 80 درصد تخریب شده اند و حدود 180خانه نیز دچار آبگرفتگی شده است.
وی با اشاره به وضعیت محور خوش ییلاق بیان کرد: این محور در زمان بارش به دلیل ریزش مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری یک لاین برای تردد خودروها باز شده است.
فرماندار آزادشهر تصریح کرد: براساس برآورد اولیه، بخش های مختلف آزادشهر همچون کشاورزی، راه و ابنیه حدود 970 میلیارد ریال به شهرستان خسارت وارد شده و کارشناسان در تلاشند تا ابتدای هفته آینده گزارش تکمیلی و جامع آن را تهیه و تنظیم نمایند.
شهرستان آزادشهر با 95 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.