به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، حسین اسفندیاری اظهار داشت: فرودگاه گرگان بطور مرتب در معرض سیل قرار داشت اما با اقدامات انجام شده برای هدایت آب به سمت خارج فرودگاه،‌ عوامل پروازی و دستگاه‌های فنی عملیاتی فرودگاه مصون ماندند و هیچ یک از پروازهای آن تاکنون باطل نشده است.
وی اظهار داشت: اکنون 38 هکتار از قسمت‌های مختلف این فرودگاه زیر آب قرار دارد اما به هیچ یک از عوامل پروازی و دستگاه‌های فنی عملیاتی آسیبی وارد نشده و فرودگاه در حال کمک رسانی است.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: علاوه بر پروازهای معمول، پروازهای فوق‌العاده در فرودگاه گرگان انجام شد که از آن جمله می‌توان به 316 پرواز امدادی بالگرد با حضور نهادهای مختلف برای امداد رسانی و انجام فعالیت بهداشتی و پزشکی در نقاط دوردست استان و پروازهایی برای انتقال مسئولان کشوری و لشگری انجام شد.
به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلیمتر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی استان گلستان شامل مزارع کشاورزی، راه ها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته است.
همچنین سیل هفته گذشته که در روزهای آخر سال 97 در مازندران رخ داد، بیش از 12 هزار میلیارد ریال به تاسیسات و مردم استان خسارت وارد کرد و هزاران هکتار زمین را به زیر آب برد.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.