به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از استماع گزارش اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و اخذ آخرین گزارش ها از مناطق سیل زده شمال کشور، دستورات لازم را برای کاستن از رفع مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.
رییس جمهوری در این گفت و گو که بلافاصله پس از بازگشت جهانگیری از مناطق سیل زده در استان های گلستان و مازندران انجام شد؛ از وی خواست برآوردهای نهایی برای جبران خسارت ها جمع بندی شده و برای ارائه و تصویب در نخستین جلسه هیات دولت که روز چهارشنبه (7 فروردین ) برگزار می شود، آماده شود.
رئیس جمهوری با توجه به فروکش کردن سیل و سیلاب در استان مازندران، تاکید کرد: لازم است هر چه سریع تر و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران، برآوردها برای جبران خسارت های سیل در استان مازندران جمع بندی شده و در جلسه هیات دولت ارائه شود.
روحانی همچنین با اشاره به تداوم بحران ناشی از سیل و سیلاب در استان گلستان، بر بسیج همه دستگاه ها برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر و نیز ارزیابی خسارت های وارده به زیرساخت ها، اراضی و مردم این استان برای طرح در هیات دولت تاکید کرد.
رئیس جمهوری وزارتخانه ها، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های مسئول را موظف کرد با تشکیل یک کارگروه، ضمن هماهنگی بیشتر، تلاش های خود را برای حل کامل بحران و ارزیابی خسارت های وارده مضاعف کرده و پیشنهادات عملیاتی خود را ظرف امروز و فردا ( دوشنبه و سه شنبه ) و برای طرح در جلسه چهارشنبه هیات دولت ارائه کنند.
3070/2021/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.