سید مصطفی نورمفیدی فرزند نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان پیرامون برخی شایعات منتشره در فضای مجازی یادداشتی نوشته که پایگاه خبری گلستان ما آن را به این شرح بازتاب داد:
به نام او که احکم الحاکمین است
اینجانب با آنکه خود را کوچک تر از آن می دانم که هدف حملات رسانه ای معدود افرادی قرار گیرم که با اغراضی خاص بی محابا از مرزهای شرع و اخلاق عبور می کنند، اما برای روشن شدن ذهن انسانهای منصف و با ایمان به استحضار مردم عزیز می رساند که طی 28 سال عمر کاری خویش هیچگاه فعالیت اقتصادی شخصی نداشته و سهامدار و مالک هیچ شرکتی نبوده و اساسا شریک تجاری ندارم .
بلکه صرفا به نمایندگی برخی موسسات دینی، فرهنگی و خیریه که مخارج خود را از طریق فعالیت های اقتصادی سالم، مولد و قانونی تامین می کنند در شرکت های وابسته به همراه جمعی حضور سیاستگزارنه و نظارتی دارم.
بدیهی است ماندگاری اینگونه موسسات نیازمند تامین مالی بوده و از دیر باز روش بزرگان و خیرین همینگونه بوده است. چنانچه در جهان پیشرفته کنونی نیز یکی از مهمترین راه های حفظ و تداوم خدمات عمومی ، فرهنگی و دینی همین راه است.
بر همین اساس عالم پارسا و اندیشمند حضرت آیت الله نورمفیدی پس از تاسیس این موسسات اقدام به ایجاد مجموعه اقتصادی به نام این مراکز نموده که منافع آن صرف اهداف مذکور در اساسنامه آنها می شود و آثار چشمگیر خدمات این مجموعه در منطقه گواه روشنی بر این مدعاست. تاکید می کنم هیچ یک از این مراکز نه متعلق به شخص ایشان است و نه فرزندان ایشان.
آنچه مهم است این است که از همان ابتدا معظم له ضمن توصیه و سفارش اکید به ایجاد اشتغال، بر رعایت موازین قانونی و شرعی اصرار داشته و دارند.
ایشان همواره در برابر فساد به اشکال مختلف آن قاطعانه موضع گرفته و در این راستا فرقی بین نزدیکان و اطرافیان و دیگران قائل نبوده و نیستند.
ما نیز همه توان خویش را مصروف این سیاست اصولی نموده و هیچگاه به خود جرات نداده ایم از آن تخطی کنیم.
همچنین یاد آور می شوم نقد و ارائه راهکارهای مناسب برای مبارزه با فساد بدون تهمت و افترا، حق و وظیفه عموم مردم بویژه رسانه ها می باشد ولی تخریب و توهین و نشر اکاذیب جرم بوده و علاوه بر ایجاد احساس نامیدی در مردم موجب سوء استفاده افراد معاند و مخالفان نظام می شود.
در پایان ضمن اینکه حق طرح شکایت از اتهام زنندگان را در مراجع قانونی برای خود محفوظ می دانم از مراجع ذیصلاح در خواست می کنم در این شرایط حساس نسبت به این نوع رفتارها حساسیت لازم را داشته باشند.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.